Canmbenm Tatlım sen zaten son haftandasın. Nasıl bişey yapılamıyor dişine. Sanki çocuğun gelişim evresi de . Tmm bebeklerimiz önemli ama bizim de sağlğmz önemli . Ben hiç çekemem dedim bu ağrıyı. Gittim antibiyotik kullandım Doktorumun onaylıyla çok şükür bitti gitti. O günler yaşadığım stres , acı, üzüntü çok kötüydü. Doktorum ne kadar kızmıştı bana neden bunu kendine yaptın , bu kadar gün acı çekmişsn körü körüne dedi.