MyLittleHeart Aklıma takılan birşey var kusura bakmayın biraz saçma olabilir ama sezeryan olduktan sonra alt değiştirme kısmı nasıl oluyor yani hasta bezini refakatçi mi değiştiriyor yoksa hemşireler mi ?
MiniKaya MyLittleHeart bildiğim kadarıyla belli bir saat yani yürüyene kadar sonda takılı oluyor zaten sonrasında kendiniz değiştirebilrsnz
AtaMommy MyLittleHeart ben spinal sezaryen oldum özelde sizi ayağa kaldırana kadar sonda takılı oluyor. yürütecekleri zaman çıkarıp bez bağlıyorlar ondan sonra ister sen değiştiriyorsun ister yanındakinden yardım alıyorsun
Aygul01 MyLittleHeart sonda çıkana kadar hemşireler değiştiriyor oda zaten 1 yada 2 kere. ondan sonra Refakatcin değiştiriyor. senin yapman zor egilemiyorsun çünkü. Bide bir şey daha diyim sana. Gaz çıkartma olayı var duymuşsundur. O yüzden yanında rahat olabileceğin bi refakatçin olsun. Benim eşim vardı refakatçim oydu. O yüzden her konuda çok rahattım. Mesela kaynanam yada başkası olsaydi o kadar rahat edemezdim. O yüzden refakatçini iyi şec dost tavsiyesi 😋
MyLittleHeart Emineerd Refakatçi olarak kaynanam kalıcak sezeryan olursam eğer onun değiştirmesini istemem olmaz yani inşallah hemsireler olur öyle bı durumda kalırsam 😂
MiniKaya MyLittleHeart eğer zorlanmazsan kendin değiştirirsin ama zorlanırsan mecbur refakatçin değiştirir yani hemşirenin değiştirmesindense refakatçi değiştirmesi dha iyi bence
Emineerd MyLittleHeart hastaneden hastaneye değişiyor sanırım dedğim gibi taburcu olana kadar hemşireler değiştirdi
MyLittleHeart Aygul01 Ya kaynanam kalıcak büyük ihtimalle çok iyidir çok iyi anlaşırız ama ben çok çekingen bı insanım böyle şeylerde aşırı utanırım sezeryan olursam napcam bilmiyorm o yüzden dua ediyorum son ana kadar normal yapaym ddiye 😂
Aygul01 MyLittleHeart insaAllah canım hayırlısı olsun ama sezaryan olursan bunlari göz önünde bulundur. Ama olursanda hiç çekinme yani sonuçta bu sağlık senin Eline olan birsey değil ki. Oda refakatçi olarak kalıyorsa sana yardımcı olmak için kalmalı. Altını değiştirecek mecbur üstünü değiştirecek hatta çorbanı bile refakatçi içerecek çünkü ilk gün hafiften olsada öne doğru egilemiyorsun kaşığı ağzına götürmek için hafif eğilirsin ya onu yapamıyorsun en azından ben yapamamıştım eşim içirmişti. Ama insaAllah normal olur
Deleted5544 ben odaya gelince yatağa yatırıp bez taktılar kanama olduğu için ama sonda da vardı yürümeye başlayınca sondayı cıkardılar sadece bez kaldı ben tuvalete gittikce eşim değiştirdi daha doğrusu ben taktım o bantladı sadece, sağa sola dönemediğim için
MyLittleHeart Aygul01 Esimle dönüşümle kalır artk yapar o herseyinle ilgilenir de ben rahat edemem diye düşünüyorum ya
Sara89 MyLittleHeart yok canım bende sezeryan oldum zaten altın çıplak oluyor ilk ameliyattan çıkınca hatta tamamen çıplak altında alt değiştirme örtüsü oluyir ona akıyor kan pislik sonra hasta bakıcı gelip değiştiriyor bide sonda oluyir zaten sonda çıkınca beizni refakatcin takıyor çünkü sen eğilip o işlemi yapamiyorsun benim 3 gün boyunca hep annem degistirmisti
Keskinoglu Sara89 3 gün boyuncami…Zaten bikac saat sonra yürümek için kalkıyorsun wc ye falan kendin gidiyorsun refakatcinla beraber tabi.orda wc de degistiriyorusn bezi
Keskinoglu MyLittleHeart odaya geçince hemşireler geliyor canım 2 tane çok kanama olduğu için malesef onlar silip bezini takiyorlar benim öyle yapmışlardı ama anestezi olduğu için ben hiç bisey hissetmedim bacaklarimda
MyLittleHeart Keskinoglu Hemsirelerden cekinmem de sezeryan da kaynanam.kalıcsk ondan çekinirm malesef
Fatma3447 MyLittleHeart bende çok istiyordum normal doğumu hatta son ana kadar normal bekliyorduk ve riskliydim 33+4 te sezeyana alındım kordon dolanmış bebeğim küveste bende hastanedeyim dualarınız eksik etmeyiniz hiçbirşey normal doğum kadar iyi değil tek bildiğim şey
Keskinoglu MyLittleHeart işte o çok kötü..çünkü egilemiyorsun. Mecbur wc ye yanındaki kişi götürüyor musluğu falan o acıyor uzaksa egilemiyorsun çünkü.bezi takmana çıkarmana yardımcı oluyor.
Naimeismail001 MyLittleHeart hemşireler değiştirdi ilk ben geldiğimde daha sonra ben ayağa kalktıktan sonra ben kendim yaptım
MyLittleHeart Naimeismail001 Kendiniz yapabiliyosnz yani ben eşimden de yardım isterim de o olmayınca kendim yapabilir miyim acaba
Keskinoglu MyLittleHeart esin varsa daha ne.o yardımcı olur.her sezeryan bir değil.belki iyi olursun kendin denersin yapabilirsin belki