zohreeeee Merveee6 bilmiyorum canm benim esimde vermisti 8 cikmisdi ama referans araligi 7 yaziyodu 8 yuksek yani o yuzden dedim dr gidemedik hala
Merveee6 zohreeeee doktor eşimin sonuçlarına iyi dedi canım ama anlamadım netten bakılınca çok iyi durmuyor
livasmomm Nesse86 ters olan ne yaa kadin mustehcen bisey paylasmamış alt tarafı bi test sonucu rakamlar var.. ve saglikla ilgili bir konu… bunda ayiplanacak özel diye yadirganacak birsey yok… fikrin yoksa yazma ne diye kadının moralini bozuyosun ki 😏
Neslihan1903 Merveee6 amin inşallah canım rabbim en yakın zamanda sanada hayırlı evlat nasip etsin inşallah 🥰