Nesse86 saygı diyen insan benim ne sorduğuma saygı duymuyor beni ayıplıyor sen beni tanıyor musun eşimi tanıyor musun özel olduğunu biliyorum ismini yazıp herkese mi gösterdim resmen sataşmak için yer aramışsın yazık burda ben bin tane stres cekiyorum üstüne senin gibi değişiklerle uğraşıyorum fikrin yoksa fikir yazma her şeye de Bidaha maydonoz olma sana tavsiye