Elifyusuf41 Sermec27 çok geçmiş olsun umarım sağlıkla kavuşuruz bebeklerimize inşallah benim bazen karnımda guruldamalar oluyor sizde de oluyor mu
eeasee luckymother ben de dün 6+2’deydim doktora gittim duyamadım, yarın tekrar gidicez inşallah duyabiliriz hayırlısıyla sağlıkla inşallah duyarız anladığım kadarıyla 7-8.haftalarda duyulabiliyor
okunmusciklet luckymother canım birde gittiğinde eğer karnından bakıyorsa vajinal ultrason da herşey daha erken ve net görünüyor aklında bulunsun bende vajinal ultrason da duydum 6 haftalıkken