luckymother normalde 7. Haftalarda duyuluyor ben oğlumda 7+2de duymuştum simdi 6+4 gebeyim daha kalp atışını duymadık gitmedik yani gecen hafta gittim keseyi bebegi gordum bu ayın sonunda nasip olursa kalp atışını duymaya gidicez insallah ama su an da mesela 7. Haftanın içindeyim ya belki gitsem duyulabilir sende 6+ isen duyulabilir bu uygulamadada dun mu evvelki günmu ne bebeğinizin kalp atışını duyabilirsiniz yazıyordu canim