AysuMine bana doktorum 10 dakika da 1 kasılma olursa beklemeden gel demisti bende mesela 30 dakika bazen 1 saatte 1 kasilıyor bu duzensiz oluyor yani bu normal kasılmalar doğuma hazırlık diyorlar ama 1 aydır yaptigi icin dogum falan yada bir sorun yapmadı ama duzenli ve sık sık oluyorsa tekrar nst ye girersiniz benm de 40 50 arası cikmıstı sancı