Kızlar iyi akşamlar bugün doktora gittim ilk önce nstye girdim bebeğim baya hareket halindeydi neyse nst bitti hemşire geldi sancı çıkmış dedim oda evet ama bebeğin çok hareketli o yüzden de olur dedi. Neyse doktorun yanına girdim ufak sancıların var hissediyo musun dedi bende son 1 haftadır bebeğim toplanıp sertleşiyor karnımın alt taraflarında hafif yanmalar var dedim sonra idrar tahlili istedi enfeksiyon varsa o yüzden de olabilir dedi pazartesi bakacak sonuçlara göre ilaç verecekmiş ama şimdilik bişe yapmadı yani👀 Başına gelen var mı lütfen cevap yazarsanız çok sevinirim🙏🏻