es-es1 her gün yumurta,süt ve peynir muhakakk tüketiyorum ara öğünlerde ceviz,fındık ,badem yiyorum ,haftada 1 balık tuketmeye çalışıyorum ,tabak tabak yemeye gerek yok bence iki canlıyız diye ,zaten bir yerde araştırmıştım gebelerde ekstra günlük yemek porsiyonuna bir süt ve 3 4 ceviz gibi düşünün ilave olarak ,ölçüleri abartmayın diyordu