Seyhann0606 bende sezeryandan korkuyorum tam tersi ya benim doktorumda bana 40. Haftada suni vericek ve 2 gün kaldı bende heycan yok ama endişeliyim acaba nasıl olucak açılma falan hiç bisey yok sağ salim evlatlarımızı kucağımıza alalım da ben artk nasıl nerden geldiğini umursamıyorum yeter ki rabbim kucağıma almayı nasip etsin boşver sıkıntı yapma napalim öyle veya böyle dogucak allahım izin verirse