aylinsss banada kaynanam çok baskı yapıyor normal doğum yap zor falan diye , yok ikinci oğlumda suni sancı aldım çok kötüydü sadece dişlerimi sıktım falan diye anlatıyor sonrada sezeryan olmana izin vermem diyo bıktım artık, kendi annem ise korkma kızım doğum kolay Allah yardım eder sancın falan çok olmaz diye beni teselli ediyor