Hanımlar bende düşük iğnesi vurulmaya gittim ebeme karnımın solunda ağrı ve sürekli büyük tuvalete gittim dedim oda kan aldı bugün dr gösterdim doktor enfeksiyon var dedi bi kaç gündür grip gibiydim ama iyiyim tat felan almada sıkıntı yaşamadım ama korkuyorum crp 31.52 benim de