Hafizimm Merhaba arkadaşlar. Kürtaj olduktan sonra birkaç gün kanama devam ediyor sonrasında ne zaman adet görülmesi normal ? Yani kürtaj gününden itibaren 30 40 gün içinde mi yoksa kürtaj sonrası kanamadan sonra mı saymak gerekiyor?
Elbet-birgun-kavusacagiz Hafizimm kurtaj olduktan sonra 12 gun kanamam oldu daha sonra 45 gun sonrada adet oldum cnm. Yani kurtajdan itibaren saymak gerek adet gununu
Hafizimm 34_21_23 yani kürtajdan sonra devam eden kanamayı da sayıyoruz değil mi onunla beraber 40 veya 45 gün. ?
34_21_23 Hafizimm evet kürtaj olduğun gün adet olmuş olarak sayıyorsun. Kürtaj kanamasından 40 gün sonra
Yasemin0728 Wonderwoman aynen benimde 2 ay gelmedi zaten düzensiz adet görüyorum doktor söktürücü vermişti hap kullandım öyle gelmişti adetim
Eenn41 Hafizimm kürtaj olduğundan günden 30 45 arası olman gerekiyormuş kuzum ben tam 30.gün oldum ama adetim 10 gün falan sürmüştü
Hafizimm Eenn41 Benim kürtajdan sonra 10 gün kanamam oldu sonra normale döndü ama adet başlangıcındaki gibi ağrılarım başladı hafiften. 22 gün oldu kürtaj olalı.
Eenn41 Hafizimm kontrolleriniz yapıldı mı beni kürtaj dan 1 hafta sonra çağırdı sonra adetten sonra gördü tekrar
Hafizimm Eenn41 Evet 10 gün sonra yaklaşık gitmiştim ben de kontrole ve bir sey demedi doktor sadece 3 ay korunun sonra gel gebelik planlaması yapalim folik asite devam et bu süreçte dedi.
halitefe Hafizimm kürtaj gününden başlayarak saydım 42. Gün adet olmuştum 45 güne kadar normal demişti doktorda 45 gün olmazsanız muayeneye gidin ama