Merhaba canım 21+5 haftalık gebeyim 20.haftamda bebegimin kalbinin solda damarlarının ters ve delik olduğunu öğrendim bir sürü doktora gittim hepsi aynı şeyi söyledi ameliyat olsa bile masada kalma şansı varmis banada aldırmam teklif edildi salı günü heyete giricem ve büyük ihtimalle ordaki doktorlarda aldırmam gerektiğinden bahsedecekmiş ama ben kesinlikle bebeğime inanıyorum onun güçlü olduğunu biliyorum sende güçlü ol bol bol dua et allah hepimizin evladına şifa versin