Hanımlar şuan hastanedeyimm hiç bir sıkıntım yok ağrım yok normal muayene ye geldim sezeryan Dikişlerin de incelme var diyip perinatoloji ye yönlendirdiler sabah 9 buçuktan beri burdayım 23 hafta 5 günlük gebeyim kalp damarlarında genişlik var akciğere inen damarda sıkıntı var denildi ☹️ genetik sıkıntı olabilir gebelik sonlanabilir denildi bn kesinlikle sonlandırmayacağımı devam edeceğimi söyledim birazdan kalp doktorları ile tekrar bakılacak ne yapayım ne yapmalıyım böyle karşılaşan var mı?