Asli-35 bende Aysel hanıma gidiyorum evet çok yoğun kapısının önü çok talep var ama şuan covid arttığı için düzenlemeye girdiler randevuları artık yaymaya başladılar en doğrusunu yapıyolar doktorumuz ve bizler içinde sıkıntı oluyodu . Bizde çok memnunuz hiç bir detayı atlamıyo hepsinin üzerinde duruyo 🙏🏻