pitircikannesi1 Tugcekkkkk evet 6+2 de duyduk alttan muayene etti doktorum öyle duyduk ve bebisi gördük canim
Hlymstf Kızlar ben 6+2 haftalık gebeeyim bugün keseyi gördüm ama bebek yok haftaya kalp atışı için gel dedi sizce normalmi
Tugcekkkkk Elifbalim yok canım ben en son doktora gittiğimde 6+0dım.devlet hastanesi 10gün sonra gel dedi. Ama o kadar dayanamam pazartesi giderim özele. İnşallah ben de duyarım
pitircikannesi1 Nazli8 aminnn cnm inşallah. Ilk gebeliğim de böyle idim çok şükür hiç bulandım olmamıştı
Nurandogan Seydaaslantas benim sancılarım geçti şükür suan tek sıkıntım bulantı ve iştahsızlık inşallah sizinde geçer
Deryalbr Nazli8 7+6 yım bende 6 haftalıktan itibaren adet olurmuş gibi kasıklarımda ağrı, aşırı mide bulantısı sırtta ağrı, uyku hali hepsi oldu bende maşallah 😅🧿 şuanda uyku hali ve mide bulantısı devam ediyor bulantılarım değişken bir gün fazla bir gün az.
Nazli8 Deryalbr Ayy karın ağrısı olayı çok fena İlk 3-4 haftada aşırı yaşadım bende🙏🏽😖 Bugün 7. Haftama girdim. Mide bulantısı yok. Herkeste ağrı ve bulantı olayı değişiyor anladığım kadarıyla 🤰🏼🙏🏽
Hlymstf Kızlar ben 6+5 gunluk hamileyim yeni yeni mide bulantısı baş dönmesi başladı iştahım kapandı böyle olan varmı
Nazli8 Hlymstf bulantı ağrı ve baş dönmem geçti. Ama iştahsızlığım benim de 4-5 gündür başladı🙏🏽 Ben de bugün 7.haftama girdim cnm.
Nurandogan Hlymstf benimde bulantılarım devam ediyor canım 7+2 deyim bende kusmam da var ama baş dönmesi yaşamadım henüz