Elifbalim 6+4 benimde ❤️ Yarın kalp atışını dinlemek için gidicez tabi daha bebeği de görmedik en son 4 haftalıkken gitmiştim inş herşey yolunda gider 😻 2 kaybım var mesajımı görenlerden dua bekliyorum lütfen bende sizin için dua edeceğim inşallah 😍
Helinn22 Nazli8 benimde 6 haftalık ama çok tansiyonum düşüyor mide bulantısı valan yok bende her insanda deyişiyor
Aysenursarikaya12 Seyda_yekta normalde progestan falan veriliyor iğne vuruluyor benim bildiğim bende dusuk tehlikem kanamam olmadığı halde doktorum önceden bi kaybim var diye başlattı başka bir doktora daha gözükseydin emin olmak için
snglysl Nazli8 Dün doktoruma gittiğimde şimdi zor sürece gireceksin mide bulantıların başlayabilir demişti. Tam da öyle oldu. Su dahi içemiyorum. İnşallah sağ Salim kucağımıza almak nasip olur 🙏 Güzel dileğin için teşekkür ederim ♥️
Minnos87 Seyda_yekta benimde gecen hafta lekelenmeyle başlayan kananam oldu pruloton depot verdi dr haftada 1 vurulacak yinede dikkat et insallah hepimiz saglicakla kucagimiza aliriz
minicikanne Minnos87 ben dün doktora gitmiştim doktor normal ultrasonla baktı karnımdan. Eve geldim kahverengi akıntım oldu. Şimdi baktım gecede gelmiş. Korkuyorum.
Aysenursarikaya12 Seyda_yekta anladım canım insAllah herşey yolunda gider sağlıcakla kucagina alırsın alırız yavrularımızı
eesraaztrk Merhaba 🥰 ben de 6 haftalık gebeyim. Doktor arayısındayım. Memnunsanız bana öneri yapabılır misiniz 🙏
eesraaztrk Nurandogan Yenimahalledeyim. Çukurambar söğütözü balgat tarafları istıyorum daha cok. Ama cok uzak olmayacak baska yerler de olabılır tabi
Nurandogan eesraaztrk hm anladım ben kocaelindeyim. Anladığım kadarıyla siz ankaradasınız instagramdan takip ettiğim bi bayan doktor var Çiğdem Güler o da Ankara’da bi sayfasına bakın isterseniz
snglysl eesraaztrk merhaba bende Ankaradayım Memorial hastanesine gidiyorum . Doktorum çok iyi . Adı Nesrin Fener bakmak ve araştırmak istersen
esraonal Bende tam 6 haftalık hamileyim, ilk hamileliğim belim be kasıklarım aşırı ağrıyor bulantım henüz olmadı çarşamba günü doktor muayenesine gideceğim inşallah 🙏🏻
pitircikannesi1 Nazli8 aminnn cnm inşallah. Ilk gebeliğim de böyle idim çok şükür hiç bulandım olmamıştı