Oykuaygun ben çok kendisini tanımıyorum yani sadece cinsiyeti için gittim yüksek ihtimalle kıza benziyor dedi sonra kesin mi hocam dedim elini koymuş net göremedim dedi bebeğimin sağlıklı olması benim için önemli elbette ama merak ediyorum ya doğrumu söyledi anlamadım