Ben pek bişi göremedim 😅 yanlış anlamayın sakın ultrason görüntülerini hiç çözemiyorum ya 🙄 doktorum bana bak burasi kafa kısmı bu taraf gövde olarak artık net görünüyor demişti. Yarım sAat bakmama rağmen hicbisi anlamamıştım sadece fasulyeye benzer bişi vardı. Burda da sadece minicik kese gibi bişi var galiba 😅😅🐣