37+5 günlük hamileyim. Birkac gündür akıntının miktari fazlalaştı. Akintim olunca acaba suyum mu diye tedirgin oluyorum nasil anlayabilirim acaba? Ilk gebeligim oldugu için tedirgin oluyorum doktoruma 2 hafta once bunu soyledim turnusollu ped ile bakti bir sey yok dedi suyun da iyi dedi 1 hafta once yine ama yine de korkuyorum. Nasil ayirt edebilirim acaba bilgili anneler yardimci olabilir mi?