_Mucizemmm_ Hayırlı olsun canım bebis bangir bangır ben buradayım diyor silik çizgi falan değil o 😀 allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bizlere de dua et 😇😇
MH4225 aslihangacal benimde adetime üç gün vardı test yaptım ve böyle silik çıktı anında gittim hastaneye kan verdim ve şuan 29+4 hamileyim canım bence bekleme adetinin geçmesini git kan ver büyük ihtimal hamilesin hadi hayırlı olsun😍
aslihangacal MH4225 sağlıkla kucağına al inşallahhh umarım allahım bana da isteyen herkese de nasip eder❤️❤️❤️
aslihangacal Biranne02 yaaaa öyle mi diyorsuun🥰 tam basacaktım cığlığı evdekiler dur daha adetin geçmedi sevinme hemen diye sakinleştirdiler benii😢
Biranne02 aslihangacal hayır geçmesi gerekmez ki daha canım benim ama sen yinede kan ver sonra basarız çığlığı bende bekliyorum bunu ama senin yerinede sevinirim ben bnada dua et😍