aslihangacal az önce gebelik testi yaptım bir iki dk sonra ikinci çizgi çıkmaya başladı ama silik duruyor. başına gelen var mı?? https://hizliresim.com/TwuXmk
Prensees aslihangacal hamılesın hayırlı olsun 🧿 yok canım adet olmazsın zaten bende senın gibi oldu adetıme vardı ıkı üç gün yaptım üç haftalık hamıle çıktım meğersem bir oncekı adetten hemen sonra hamıle kalmışım 😂 sevindim senın adına 🧿🥰
aslihangacal Birgul 3 gün var daha adetime ama emin olamadım tekrar yapıcam geçtiğinde inşallah gebeyimdir☺️
MH4225 aslihangacal benimde adetime üç gün vardı test yaptım ve böyle silik çıktı anında gittim hastaneye kan verdim ve şuan 29+4 hamileyim canım bence bekleme adetinin geçmesini git kan ver büyük ihtimal hamilesin hadi hayırlı olsun😍
Nuray23 aslihangacal canim cok net cikmis zaten adetinin gecmesinin bi anlami yok😁 bende 5 gun kala bu sekilde cikmisti. Hemen ayni gun kan verdim beta 763 cikmisti. Suan 17+6yim. Hayirli olsuun hadi hemen kan verr kesinlestir kafan rahatlasin😂
T_nisaa aslihangacal o yüzden zaten silik üç dört gün sonra çizgi netleşir gebelik bencede var hayırlı olsun 😇😇
Umutcumunannesi Bu silik bile değil çok belli benim ki varla yok arası gibiydi ama maşallah seninki çok belli kan ver bence
Gulsen4224 aslihangacal inşallah cnm baya belli senin hayırlısı olsun rabbim gönlüne göre bir bebek nasip etsin 🤲🏻🥰
aslihangacal Prensees bende bi önce ki adetten hemen sonra balayına gittim umarım doğrudur sevinip hevesimin kursağımda kalmasından korkuyorum yaa
Prensees aslihangacal kalmaz kalmaz canım bariz belli hamıle olduğun musaıtsen en yakın hastanede kan ver 💕 tam kaç haftalık öğren çünkü silik degıl o baya baya hamılesın 🥰
Ummudogan aslihangacal canim bak benimki böyleydi https://imgyukle.com/i/ToTQi0 Yeni hamile kalmisim meger 😁🤲