SEVYIL canım geçmiş olsun hiç kendini korkutma acı diye bişe yok hiç bişe olmamış gibi hissedeceksin emin ol. Anestezi verecekler zaten 25-30 dk içinde geri uyanacaksın Bi kaç saat müşahede altında olacaksın baş dönmesi vs olursa diye aynı gün çıkarıyorlar sonrasında kanaman adet oluyo gibi hatta daha az geliyo karnında boşluk var gibi his oluyo ağrı sızı yok ama çıkınca kendini sıcak tutmaya özen göster havalar soğudu sancı yapabilir