Benimde öyle olmuştu cnm cok zor bir durum üzülmemek elde değil rabbim bir daha yaşatmasın benim ilk gebeliğimdi 10 haftalıktı gittim kontrole hiç bir belirti olmamıştı bebek 6. Haftada da ölmüştü öğrenince dünya başıma yıkıldı sanki cok zor bir durum ama iki adet sonrası rabbim tekrar nasip etti çok şükür şuan 26 haftalığız herşey yolunda Rabbim sana da nasip etsin inşallah sağlıklı bi şekilde sana tek tavsiyem bol bol dua et hayırlısıyla geçecek bu günlerin