Ayseguldemir https://hizliresim.com/cmh0jn Kızlar biliyorum ilk 10 dk dan sonra test geçersiz ama bu testi 3 saat önce yapmıştım o zaman bir şey çıkmadı şimdi tekrar baktım böyle olmuş. Sizin böyle bir tecrübeniz oldu mu ne çıktı sonuç ?
MeliSeliMelih Ayseguldemir var canım bence hamilesin 🥰 bende sonradan bakmıştım çizgi çıkmıştı ve hamile olduğumu öyle öğrenmiştim 😀
Mymother Ayseguldemir tatlım görünüyor silik çizgi ben daha önce duymuştum böyle hamile olanları adet tarihin geçti mi ya da kaç gün var
Mom103 Ayseguldemir ay eveeet bu koyulaşir inan bana. Yarin tekrar ilk idrarla yap . Gerci 2 gunde 1 koyulsma oluyor o yuzden 2 gun sonra tekrar et koyulasicaktir
Melmur Ayseguldemir yine test yap derim çünkü bende 2 kez böyle oldu kan testine koştum gebelik yok denilmişti ama dilerim rabbim seninkini boş çıkarmasın rabbim gönlüne göre versin inşallah hamilesindir çok çok dua edicem sana burdan sonucunu yazarsan çok sevinirim.
Ayseguldemir Melmur amin çok teşekkür ederim Allah sizin de gönlünüze göre versin. Yazarım tabii ki sonucu 🥰
Yenibebekyeniheyecan Ayseguldemir bnmde bu hamileliğimde ilk testim aynen böyle çıkmıştı inşAllah sende bize katilirsin şimdi 32 hafta olduk çok şükür
Ayseguldemir Yenibebekyeniheyecan ne güzel sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏🏼 İnşallah benim de vardır
izmirannesi Bende daha önceden yaptığımda böyle çıkmıştı. Ki bu şekilde çıkmadı çok normal en azından biraz daha belirgin olabilirdi. En iyisi kan testi vermek 🤗 umarım dilediğiniz olur 🙏🏻
MinikMucizeninAnnesi Ayseguldemir benimde böyleydi çünkü ilk testim 1 hafta sonrasında hamile olduğumu öğrendim 😊 Hayırlı haberlerinizi bekliyoruz inşallah 😌
Zehraerdgn Ayseguldemir canim 10 dakika sonra cikan sonuclar yanlis. Üzülmeni istemem ama ya testi tekrar et yada kan ver dogru sonucu alirsin🙏
Ayseguldemir Zehraerdgn evet farkındayım negatife de hazırladım kendimi en kısa zamanda kan vericem 🥰
bigunanneolucak https://imgyukle.com/i/ToQ4d8 Benimkide dün öyle oldu saatler sonra ama kan verdim 0.1 cıktı 🙁🙁
Ervasevgi Ayseguldemir bence hamilesiniz çünkü var görünüyor benimde bu şekilde oldu iki gebeligimde inşallah sağlıklı gebeliginiz olur öğrenince bizede yaz mutlaka 🤗