katreiumut 41+1 de ne açıklım nede rahmimde zerre yumuşama vardı 😊ebe ve doktor dogumhanede sen 2.3 kalırsın burda dedi ve cümlede 5 saat sonra doğum yaptım 💪😄😄😂😂 Ve herkez şok tabi suni sancıyı ben sadece 6.7 cm açılma olunca biraz sert oldu oda zaten 20 dk sürmemişti nerdeyse çatala çıkmadan kızımın başını dışarda hissettim 😇