Kizlar benim sirketim yabanci sirket. Doktor calisabilir raporu verirse son gune kadar calismaya izin veriyor. 37de izne cikmak Turk kanunlarina gore ozel sektor icin de zorunlu mu yoksa sirket insiyatifinde mi? Bilen var mi?
Ben cikmak istemiyorum sagligim izin verirse, evden calistigim icin calisip 16 haftayi dogumdan sonraya saklamak istiyorum.