GecesMom Fulyag ben henüz almayı düşünmüyordum acelesi yok 1-2 aya alırım diyordum ama döviz kurunun hali malum. Benzin kıyafet alışveriş derken inanılmaz fırlayacak bunlarında fiyatları bu sebeple hemen aldım. Sizede tavsiyem o yönde
Fulyag GecesMom evet bir an önce almak lazım biz de bu ay içinde almayı planlıyoruz artık hamileliğin yarısına geldik 😊
TugbaLafci MervezkanYamal canım ben çok bilindik olmayan bi bebek mağazasından aldım babyfox Jaguar hem fiyat olarak hem kullanış hemde görünüşü çok iyi 👍🏽