Merve543 canım hiç moralini bozma. Benim de bir kimyasal bir de düşüğüm oldu. Moral çok önemli. Tabi ki üzülüyor insan, ama doktorum bana sağlıksız bir gebelik olduğu için vücut dışarı atıyor demişti. Şimdi tekrar hamileyim. İnşallah sağlıklı bir şekilde kucağıma alırım.Ve iki düşüğüm olduğu için iki ay kan sulandırıcı iğne kullandım. Rabbim en kısa zamanda sanada nasip etsin inşallah🤲