Ecepinar 28+2. 6 Şubat doğum, burayı özellikle bebişler doğduktan sonra bilgi paylaşımı için kullanmayı çok isterimm 😊
NeseMf Rmeysa_1661 aynı gün benim de ikinci oğlum olacak hiçbirşey almadım valla akışına bıraktım ikincilere acele edilmiyor onu farkettim☺️
Rmeysa_1661 NeseMf yaa ne kadar güzel 🧡 evet ikincilerin en temel ihtiyaçlarını almışız zaten hep ufak tefek şeyler kalıyor 🤗 normal doğum mu olucak
mrs_elisah Ocak sonu subat başı inşallah 🙂 park besik ve yatak kaldı. Marka model karar verdik bu ay alacağız insallah gerisi tamam haftaya hastane çantamı da hazırlayacağım insallah 😇🥰
zeydemir Arkadaşlar 27 .haftadayım her zaman hareketli olmuyor normalmi bazı günler çok hareketli bazı günler zor hissediyorum Yani sürekli tekme atar gibi hissetmiyorum böyle pıt pıt kalp atışı gibi oluyor bazen yada bazen böyle dokunma gibi
EsEf zeydemir canım benmde öyle normal sanırm gün içinde bazı saatlerde daha hareketli oldugunu hissediyorum onun da bir düzeni var artık 🤗
Myssr Sozem-92 kiyafetleri nevresim tskimi battaniye yorgan vs tamam. Bebek arabasi besik yatak mama sandalyesi aldim. Sadece islak mendil sampuan tirnak makasi tarak burun asprstoru kova masrapa gibi seyler kaldi. :)
Betulice91 Benim 4. Ayımda hersey hazırdı hepsini erkenden hallettim kafam rahat , ikiz bebek bekliyorum erken gelme durumlarına karşı hallettim
Rmeysa_1661 NeseMf benimde ilk doğumum sezeryan 7 cm iken alındım sadece ıkınma aşaması yok bende hemen hemen tattım normali de