Bizim de doğum tarihimiz 19 şubat görünüyor. Hem pandemiden dolayı belki yasaklar gelir vs diye hem de Birkaç hafta önce babymall da hediye çeki ve indirim, kampanya vs. vardı, biz de eşimle kaçırmak istemedik değerlendirdik. Kıyafetleri, bebek arabasını, ana kucağı, park yatak, biberon, kamera vs. Neredeyse her şeyi almış olduk😊mobilya da sipariş edildi. şimdi tek tük bakım malzemesi, ufak tefek şeyler kaldı. Bir de kıyafetlerin yıkanıp ütülenmesi ve hastane çantası hazırlama kaldı🙏Allah sağlıkla nasip etsin inşallah 🤲🙏🧿