HappyMom 84le hamile kaldım 5 kg aldım 33.haftadayım dün doktorum çok almışsın diye kızdı. Millet 20 30 kilo alıyo neden bana şu kilo muhabbeti bu kadar çok yapılıyo anlamıyorum hamileliğimin başından beri yıldım artık hep aynı şeyleri duymaktan. Sezaryen olacak, eğer kilon fazla olursa dikişlerde bile sorun olur dedi. 2 kilodan fazlası bebek zaten, su plesanta derken 5 kilo çok değil bence ama anlamıyorum ben 🤦🏻♀️😵