Feyy eesraaztrk tepe tıp merkezi Rümeysa Ocak bana da arkadaşım tavsiye etti çok zor bi hamilelik geçirmişti şimdi bende takibimi onunla yapıyorum
Snmom snglysl maalesef doğumunu bambaşka biri yapmak zorunda kaldı. Bende yazın doğurdum en çok baktığım doktorumun izni işiydi 40+4e kadar çıkarmadım 🤪
snglysl Snmom Yaa ilk deneyim olunca böyle tökezleyebiliyoruz bazen ☹️ ama dua edelim ki inşallah tatiline denk gelmez 😇😌
eesraaztrk Snmom bana da bi arkadaşım tavsiye etti. Çok övdü kendisi de. Erkek bayan ayrımı yapmayanlar evleri de yakınsa tercih edebilirler gerçekten.
Snmom eesraaztrk ben çok memnun kaldım 1 saat başımda bekledi normal doğumda ve dikişlerime kadar kendi yaptı çok memnunum işinin ehli
eesraaztrk ysfali06 ilk muayene 500 lira. Daha sonrası doğum öncesi kontrol ve doğum+hastane diye ücretlendirme yapmışlar. Eger kontrollere orada devam eder ve paket paslatırsanız düşüyorlar ilk muayene masraflarını🌸
Elanils Merhaba , aranızda Medicana da Ayşe Kırbaş a giden var mı acaba? 2. Gebeliğim ben de doktor arayışındayım .
meteelif gamzecee son 3 muayenemde bebek yüzünün göstermedi diye 5 dk muayene yaptı, , ben hiç memnun kalmadım ve çok pişman oldum..şimdiki aklım olsa oskar veya kadriye yi tercih ederdim :(
YNB Gulsen21 op.dr.DUYGU ALTAN özel Cukurambarda pişman olmazsınız pozitif düşünen biri istiyorsanız önerebilirim
YNB eesraaztrk hangi koru hastanesi acaba? Sincan koru olabilir ama Cukurambarda koruya gidiyorum böyle bir bilgi gelmedi sağlıkçı olduğum halde.
eesraaztrk YNB koru hastanesi nerdeyse herkese indirim yapıyor. Bu da yoğunluğa sebep oluyor dolayısıyla. Şu dönemde daha sakin yerleri tercih etmeniz lazım bence. Herkesin kendi kararı ben duydugum şeyı belirttim burda. Tercih edip etmemek sizlere kalmış.