Merhaba , Memorial hastanesine gidiyorum. Doktorum Nesrin Fener. Doktor arayışındayken çok tereddüt etmiştim .Erkek olmasını istemedim. Araştırdım baktım , dedim ki Nesrin hocaya gideceğim . 6+3 deyim geçtiğimiz perşembe kendisine muayeneye gittim ve muayeneden sonra gebelik rakibini beraber yapmaya karar verdim. Tatlı dilli , samimi ve ilgili bir hoca. Sizede fikir olsun 🌸