Drydrya izmirannesi teşekkür ederim doktorumla covit olduğum için mesajlaştık dosyana baktım dedi aslında demir hapına devam dedi kan değerlerime de bakmıştır :)
Drydrya minikcasper anladım canım demir hapına yeni başladım ben aslında 25.haftamda falan biraz geç kaldım sanırım,
minikcasper Drydrya ben öğrendiğimden beri kullanmaya başladım yazdı doktorum ilk folik asit kullandım sonra onu bıraktım diğerlerine başlamıştım. Her doktor farklı zaten birinin yaptığını diğeri yapmıyor
Drydrya Mde2323 pregnomarini benim çevremde de kullanam hiç görmedim ilk zamanlar buraya postlar da açtım kullanan var mı diye bi tane çıktı yeni doktoruma da gösterdiğimde ilk defa görmüş gibi inceledi aklımda hep acaba vardı :) gyneferon kullanıyorum şuan birde covit olduğum için devit3 damla günde 10 damla 🌸
Mde2323 Drydrya pregnomarin pahalı sanırım ondan mi acaba ama ben doktoruma çok güveniyorum ozel klinigi olan iyi bir doktor eside kendide alaninda cok iyi o yuzden devam ettim hep:)
Drydrya Mde2323 olabilir cnm folik asiti de aynı seriden kullandın o zaman kimsenin duymadığı folita 😄 yeşil kutuluydu
Aysegulbaz63 Ben hiç bişey kulanmadim hamile olduğumdan beri küçüklüğümden gelen bisey ilaç hap yutamiyorum bebegim 6 aylik doktor gelişimi 1 hafta önde dedi
127700 Drydrya bence mutlaka kullanman gerek suan 35+6 yim hamileligimin basindan beri multivitamin,ferrum 7 ci ayda +magnezyum+32 haftada omega ya basladim suan hepsini birden iciyorum doktoruk bu konuda cok dikkatlidir.sukur gelisimimizde guzel