Merhaba kızlar 28.haftamdayım pregnomarin multivitamin kullanıyordum doktorum emzirene kadar kullanmalısın demişti. Fakat ben doktorumu değiştirince ilacımın bittiğini ve vermesini istedim , doktorum da kilomun iyi olduğunu ve bebeğin 1 hafta önde olduğunu bu yüzden gerek kalmadığını söyledi. Doktor tabi bu ne derse kabulum ondan iyi bilemem. Size sorum vitamin kullanmayan var mı