Nevin-nvn Edizinannesii ben enfeksiyon yaşadım kendinden oluştu ilaç kullanmadım benimki bol su içtim doktorum dedi çok büyük sıkıntı olmaz dedi düşük riskini de atlatın artık son haftalar
kuzucugum Edizinannesii 🥰merhaba bende 36+4 üm normal Doğum gözüküyor ama çatı muayenesi daha olmadım hurma yemeye başla zemzem suyu iç birde bende bunları biliyorum annem demişti 🙏🙏🙏sağlıkla al bebişini kucağına 🥰
Edizinannesii kuzucugum amin canım hepimiz inşallah🥰🤲 hurmaya da başlıcam bu hafta etrafında çok temiz ve hijyenik bi yer bulamadigim için almamıştım.
molsalkim ☘️Ada çayı ☘️squat ☘️merdiven in çık ☘️yürüyüş ☘️perine masajı ☘️yer silme ☘️hurma ☘️ilişki