Beyzabyk Emation55 118 liraya yaptırdım hepsi buradadan baby desing diye satıcı ismi diğer sitelerde fiytları çok uçuk
Yelizimmmm3447 Emation55 30 cm oluyor maksimum zaten boyutları 60 tlye bu şekilde yaptırdım küçükte değil altınada makrome ipten püskül yapcam bide hediyelik anahtalıklarını yapcam takım olcak 😊çok pahalı araştırdım inanın daha uyguna geliyor
Merve8494 Emation55 kendı emeğin oldumu bence daha mutlu olursun bunu ben yaptım diyebilirsin bebek susunu de ben yapıyorum malzemelerimi aldım kokulu taş yapmaya başlıyorum
Geceninannesi01 İnstagramda @tutkulususler hesabında bir sürü örnek mevcut indirim kampanyası da var isterseniz göz gezdirin 🙏🏻
Beyzabyk Diilaa Google hızlı resim yazıyosunuz telefondan foto yüklüyosunuz üstteki linki kopyalayıp buraya yapıştırıyosunuz bende ilk defa yaptım