SedaUfuk54 ben erkem gebelik testi ile adetim 1 gün geçince öğrendim net olsun diye hemen anında çift çizgiyi gördüm çok mutlu olduö ağladım sevinçten anneme söyledim eşime söyledim yine ağlamıştım şimdi 16 haftalık olduk ilk öğrendim sonra kan testi ile onayladım ve o zaman 4 haftalık hamileydim aslında ben hissetmiştim denediğimiz ilk ay Rabbim bize nasip etti bebişimizi adet tarihimdemn 5 gün önce mide yanması yaşadaım 4,5 gün sabah uyandığımda daha önce hiç başıma gelmemişti bide aşırı uyukluyordum eskiden çok geç saatlerde yatmama rağmen 🙈hayırlııs olsun şimdiden güzel haberlerini bekliyorum inş😇🙏🏻