SedaUfuk54 Hanımlar hayırlı ramazanlarrr 🙏🏻😊 benim kafama birşey takıldı da şu erken gebelik (idrar) testini kullanan var mı kaç gün önceden kullanılıyor ?
Bilge35 SedaUfuk54 canım ben adetime 2 gün varken yapmıştım. Hemen degilde biraz bıraktım yanına atmak icin gittiğimde hafif silik pozitif olduğunu gördüm. Suan 9+6 haftalık hamileyim. Darısı isteyen herkese 💕
Sevgiii SedaUfuk54 ben 6 gün önceden çıkaran testlerden almıştım adetime 4 gün vardı yaptm negatif cıktı ama hamilelik belirtilerm vardı içim rahat etmedi o gün kanda verdim kandan öğrendim 🤗 bence idrar gebelik testlerine pek guvenmeyn
NurKaradmn Ben her ihtimale karşı beklemiştim adetimin üstünden 1 hafta geçmişti 8. Gün test yapmıştım ilk silik çıktı sonra bir test daha yapdım yarım saat aradan sonra iki çizgide net çıkmıştı😊
Elos Adetinize 2-3 gün kala sabah ilk idrarınızla yapın, çıkıyor. Normalde herhangi bir saatteki idrarla çıkar diyor ama sabah ilk idrarla olursa doğru çıkma ihtimali artıyor 🙂
RRR Benimde adetime üç gün vardı yaptım diger testler çok silik cıkıyodu o biraz daha net cıktı beş tane hamilelik testi denemiştim o gün 😂
RRR SedaUfuk54 beşte bırak cok para gidiyo 😂😂😂 şaka bi yana erken gebelik testinde daha net cıkıyo o yüzden ondan sonra daha almıyosun 😂
Rasev SedaUfuk54 ben adetime 2gun kalmis yapdim silik cikdi sabah oluncada dokdra gittim ilaç falan yazdi ikincisini dokdora gittikden 3gün sora yapdim ikiside koyu kirmizi cikdi)))