Homeless20 Esra_80_ tuttuğu batıl olduğu gerçeğini değiltirmiyor :)) bende tuttu ama batıl bişey yani :)
Gulsen4224 Esra_80_ ben çok yedim oğlum oldu şimdi ekşi yiyorum kızım olucak ama tatlı yiyip kızı ekşi yiyip oğlu olanda var gebelik farklı ise cinsiyet değişiyor cnm 🤭
Esra_80_ WmonallissA bende yiyemiyorum tatlıyı ama bakalım 😍hayırlısı ile gelsinler Sağlıkla sıhhatli
Papatya-20 Esra_80_ çıkolata sız günüm geçmiyo pasta aşerdim şerbetli tatlılar vazgeçilmezim ve oğluşum alparslanım olcak ye tatlıyı cıkar hakkıyı lafı bize uyarlı oldu 😂 😂 🦁👶🏼🤰🏼💙✨🎁🎉
Fxfx Esra_80_ hiçbir şey göstergesi sayılmaz aslında🤭tamamen tesadüf..oğlum da var kızım da ikisinde de tatlı yiyemedim bulantılardan 🤷♀️😅 ikisinde de midemi bastırdığı için tuzlu şeyle yedim ve istedim😉
Merinosunannesii Esra_80_ ilk zamanları oturdum hep turşu yedim limon kestim tuzlayıp tuzlayıp yedim kızım olacak nasipse ama tabi sadece Bi rastlantı diye düşünüyorum 😂
Merinosunannesii Esra_80_ bizim burda kız olunca kalçalar büyür derler erkekte sadece göbekten şişermiş bana hep dediler kızın olcak basenlerin büyüdü kız dedi doktor bilmiyorum belki bu da rastlantı😂