Esra_80_ canim o belli olmuyor ye eksiyi çıkar ayseyi ye tatliyi çıkar hakkiyi derler
Ama ben oğlumda cikolata kokusundan tiksindim 9 ayda toplasan 3 paket çikolata tatli yememisimdir hep eksi aci seyler istedim yedim
Simdi bu hamileleigimde ise aci eksi gene yiyorum ama tatlı hastası oldum gunun 3 4 öğünü tatli yiyebilirim cinsiyeti daha belli değil ama içimden kiz geçiyor bakalim artk hayirlisi 🤲😇