Kızlar pazartesi günü suni sancıyla normal doğum yaptım kesi attılar dikişlerim fazla biraz. Hâlâ oturamıyorum ayağa kalkmak bile çok zor geliyor hareket etmek. Ilaç falan da vermediler dikiş için. Normal doğum sonrası bakımınızı nasıl yaptınız acaba ilaç falan verdiler mi