Dün kontrolüm vardı 18.haftama yeni girdim ben ara ara hissediyorum doktoruma bunu söyledim ve doktorum şunu söyledi zayıf olduğun icin hissetmen çok erken olur biraz daha kilolu bayanlara göre sanslısın dedi. Bu arada kilom suan 51 eğer kilon biraz varsa canım 20.haftadan itibareni bekle derim ☺