Elifnuraltunay 18+2 hamileyim ve bebeğimi hiç hissetmedim. herkes simdiye kadar hissetmen gerek dedi ama hic hisstmedim, cok endiseleniyorum pazartesi kontrolum var 1 ay olacak insallah iyidir insallah birsey olmamistri. ilk gebeligim😓😓
deletedmom12 Elifnuraltunay dün bende aynı baslıkta konu actm herkes 20. hafta dedi beklicez cnm bnde 18+5 im ama tık yok
Zeynep24 Elifnuraltunay korkma canım ben 20 haftalık hamileyim yeni yeni hissetmeye başladım içini ferah tut bişe olmamıştır 😊
Alparslanaliannesi Elifnuraltunay korkma canım benim 2 gebelik olduğu halde 22 haftada hissettim daha erken. Hissetmem gereken karın yapısından dolayı geç hissediliyor ama yine de için rahatlasın git görün
Elifnuraltunay deletedmom12 gercekten mi😢 acaba birsey mi oldu diyorum cok korkuyorum gece bi gram uyuyamadim 😢😢😢
deletedmom12 Elifnuraltunay yok kız rehavete kapılmana gerek yok.. kız cocukları daha gec hissediliyomus bizimki nazlı olcak heralde 🙂
Esracim Elifnuraltunay tatlım ben. 14+0 dayım bana bile hissetmen gerekirdi diyen var yuh diyorum yani. 21 de anca hissediliyormus
Alparslanaliannesi Elifnuraltunay canım 20 haftadan sonra hissetsem bile sık sık değil hafta hafta çok hissediyorsun başlarda günde bir kaç defa yani
Asli91 Elifnuraltunay net olarak 20.haftada anladım hareket ettiğini.Öncesinde belli belirsiz bişeyler oluyodu arada ama bağırsak hareketi mi benek mi anlamıyodum😅
NurKaradmn Canım ilk gebelikse normal 20. Hatta bazı doktorlar 22. Haftaya kadar normal diyor Allahın izniyle bir şey yoktur inşallah eğer doktor kontrolünde doktor normal diyorsa bebeğin gelişimine vs sorun yok hissedersin inşallah en yakın zamanda o minik tekmelerini için rahat etsin diye doktorunla görüş istersen bu durumu daha sağlıklı bilgi alırsın ❤
Bbdd Elifnuraltunay ilk gebelik olduğu için herkesin her söylediğine kafayı çok takıyoruz ama bu sadece bizi ve bebeğimizi strese sokuyor. Internette araştırabilirsin özellikle ilk gebelikte 20. Haftadan sonra başlar diyor. Endişelenme
Cananhafsa Elifnuraltunay hiç endişelenme canım ben 23. Haftada hissetmeye başladım kişiden kişiye değişiyor şimdide içimde kıpır kıpır hiç durmuyor 😍😍
Edamusaali Elifnuraltunay bnde oyleym 19 hftaligm hrekt hsstmyrm we bsey mi oldu dye kfayi ycem artk dua etmktn bska bseym yk hftaya kontrolm
Cigdem91 Elifnuraltunay bende dünden beri hissediyorum 18+3 te hissettim bugün artık çok net hissettim pıt pıt vuruyor oynuyor karnınızda bir şeyler bir kaç güne sizde hissedersiniz inşallah ☺
Elifnuraltunay insallah kizlar dua edin bizlerde hissedelim.. 🙏🏻Allahima emanetler hemen pazartesi olsunda Allahin izniyle goreyim😍