Yenibebekyeniheyecan 2subat inşAllah normal besleniyorum kilo alması ama zayıf gidiyor haftalik 200 gr aliyor
prensmusta 2subat bizde 32+6 yız,bugün kontrolümüz vardı ,2732 gr ve 46cm 🙄 çok gürbüz dedi dr,36 haftalık gibi ölçüleri,nasıl doğurcam ben bu tosunu bilmiyorum 😬👶
Mkblgrlyn Hlymstf ne biliyim doktor bisi demedj diye rhaattim hani etraf bisiler soleyince insan ister istemez uzuluyo
_Mother_ 2subat hmm anladım canım belki haftam küçük diye söylemedi bu gittiğimde söyler diye düşünüyorum teşekkürler
Caglanuroney 2subat canım bana da yazar mısın demiştin kilosu için 34+1 bugün gittim doktora 2300 gram olmuş
Bircanderin BEnde bugun kontrolden geldim 28+6 haftamdayim 1.500 gr dedi doktorumuz haftasindan 1 hafta öndeymis gelisimi cok mutlu oldum icim rahatladi 💙💙