2subat Damlaayz04 Benimde erkek ocağın 5i gözüküyo doğumu ama bakalım ne zaman gelmeye karar verir sende sağlıkla kucağına alırsın inşallah
2subat Hlymstf Benim 12 haftalıkken başlamış kilosunu söylemeye ve öyle yavaş yavaş başlıyo kilo almaya ama asıl kiloyu 7. Aydan sonra aliyo
Mkblgrlyn 2subat 30. Haftamda 1.560 di benim doktorum kilosuyla ilgili olumsuz bisi solemedi ama cevremdekiler neden zayif falan dediler canım sıkıldı ya
2subat Mkblgrlyn Doktorun olumsuz bşy demediyse etrafındakiler çok önemli değil etrafdakiler herşeye bşy söylüyo zaten
Hlymstf Mkblgrlyn benim ilk çocuğum da 1.900 doğdu böyle söyleyenler var sen takma onlar söyler söyler susar
handesen73 2subat bnde koyde yasiyorum.herseyim.dogal surekli.bebege kilo.aldiran seylee yiyorum.genede az buldum istahim.yok sadecd zorlayarak yiyorum
2subat handesen73 Ya bende yiyorum sonra miğde bulantısından ölüyorum ama yerken hiç bşy anlamıyorum allahın izniyle alır senin bebişinde kilo
Yenibebekyeniheyecan 2subat inşAllah normal besleniyorum kilo alması ama zayıf gidiyor haftalik 200 gr aliyor
Mkblgrlyn Hlymstf ne biliyim doktor bisi demedj diye rhaattim hani etraf bisiler soleyince insan ister istemez uzuluyo
Seval22 gmzcvk benimkide siz gibi 28 haftalıkken 1750 gr 44 cmdi cumartesi 32 olucaz doktor 2500 olur demişti bidahaki gelişimizde bende eşimde minyonuz kendim 5 kilo aldım sadece bebek kilo alıyor dedi doktorum
ozlem-06atli 2subat Çok iyi bence ben 32 haftalıkken 2100 gramdı. 👍 34 haftalıkken yani geçen hafta 2650 gramdı. Yarın kontrolüm var bakalım kaç olduk 😊