2subat Mina01 Ya ben birde çok heycan yapıyorum tansiyon oldu 14 😂 doktor önceden odaya girdim mı nasılsın diye sorardı bugün direk bu tansiyon ne diye bana kızdı 😂😂
Mina01 2subat fazla da heyecan yapma tansiyonun bayağı yüksek.bende hastaneye gideceğim zaman gece unutamıyorum 😂
2subat _Mother_ Canım verdiği kâğıtta yazıyor zaten mesela 700 gr diye yazıyo ama sana nasıl kağıt veriyolar bilmiyorum bana detaylı bi kağıt veriyo a4 kağıdında yazıyo herşey
livasmomm 2subat 14. Haftadan beri her gittiğimde boyunu kilosunu söyluyor 28+2 de gittik en son 1.370 di kilosu
livasmomm _Mother_ soyler soylemese de sen sor söyler senin haftalarinda bende kilo almadim verdim hatta 28+4 olduk 3 kilo aldim sadece ama bebegimin gelisimi cok iyi gidiyor