Caglanuroney 2subat gayet iyi benim ki 32de 1958di yarın kontrolüm var 34+1 oluyorum kaç kilo oldu çok merak ediyorum
gmzcvk 2subat bizde bugun 32 olduk bugunku kilosunu soyluyorum 2585 🤩🤩🤩😂😂😂 bir tosun.. tamamen benden beslenmis cunku hic kilo almadim ne gelicek cok merak ediyorum.. hos ben de esim de tontis bebeklermisiz herhalde o sebeple 😅😅😅
2subat Caglanuroney Ya banada yazarmısın bakalım kaç kilo olmuş bebişko boy söylüyolar mı size bana söylemiyolar
livasmomm 2subat 14. Haftadan beri her gittiğimde boyunu kilosunu söyluyor 28+2 de gittik en son 1.370 di kilosu
Caglanuroney 2subat canım bana da yazar mısın demiştin kilosu için 34+1 bugün gittim doktora 2300 gram olmuş
_Mother_ 2subat şuan 15+1 haftaya doktor kontrolüm var söyler mi çünkü ben hiç kilo almadım ama göbeğim var bebeğimin gelişimini çok merak ediyorum
2subat gmzcvk Ya maşallah ben kendim 1.5 kilo bile doğmamışım hamileliğimdede 10 kilo aldım şu ana kadar
Seval22 gmzcvk benimkide siz gibi 28 haftalıkken 1750 gr 44 cmdi cumartesi 32 olucaz doktor 2500 olur demişti bidahaki gelişimizde bende eşimde minyonuz kendim 5 kilo aldım sadece bebek kilo alıyor dedi doktorum
2subat _Mother_ Canım ben muayne sonrası verilen kâğıtlarıma baktım şimdi 12. Haftada başlamış söylemeye 62 grammış🥰
livasmomm _Mother_ soyler soylemese de sen sor söyler senin haftalarinda bende kilo almadim verdim hatta 28+4 olduk 3 kilo aldim sadece ama bebegimin gelisimi cok iyi gidiyor
Zeyyno_ Matmazelilii Aynn İyi normal alması gereken kilolarda ilerliyor bebişlerimiz Çook Şüküür 🤲🤲🥰🧿🧿🤲
Mina01 2subat ay bende çok merak ediyorum yarın kontrolüm var 33+2 olacaz yarın merakla bekliyorum kilosu boyu nasıl diye 🤗